۔۔۔۔۔۔ مطب کامل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Mardana kamzori ka ilag||men sexual problems
۔۔۔۔مردانہ امراض اوران کاعلاج۔۔۔قسط5۔۔
کل کمنٹس مین ایک سوال تھا کہ کیا نظر کا بھی کوئی تعلق ھے انتشار سے مین نے کہا بالکل تعلق ھے لیکن آپ کہین گے توپھر نابینا حضرات کوانتشار کیون آتاھے پہلی بات نظر کی بہت سی اقسام ھے کچھ نظرات علم نجوم مین جیسے نظر تسلیس نظر تنسیف نظر تسدیس وغیرہ اور کچھ نظرات شاعر حضرات سے بھی مل جائین گی جن مین ناوک نیم کش یا تیر کش کچھ بھی صادر ھوسکتاھے یعنی نظر نیچی میچی ھوئی اٹھی ھوئی آنسوبھری ترچھی نظر بعض اوقات محبوب کی نظر بھینگی بھی کی جاسکتی ھے خیر طبی معاملے مین جونظرات ھین ان کاتعلق روح سے ھوتاھے یہ بھی کافی مختلف ھین جیسے ماں پہ نظر پڑے توجذبات کیا ھوتے ھین بیٹی پہ نظر پڑے بہن پہ نظر پڑے تو کیاجذبات ھوتے ھین اگر محبوبہ یا زوجہ سامنے آۓ تونظر کیا ھوتی ھے نظر کے بارے مین گہرائی مین جائین گے تو پتہ چلے گا یہ ایک سوچ ھے جو کبھی نظرظاھری سے ملتی ھے تو کبھی نظرباطنی سے ملتی ھے آپ کی آنکھین بند ھین توایک آواز آپ کو پکارتی ھے اورآپ کوپتہ چل جاتاھے ماں پکاررھی ھے باپ ھے بھائی بہن بیٹابیٹی محبوب ھے دوست ھے بیوی کی الگ ھے اب جیسی آواز ھوگی توجذبات بھی وھی چہرےسے پیداھوتےجائین گے ان جذبات یا رویہ کا تعلق سوچ سے ھے اورآپ جانتے ھی ھین سوچ کہان پیداھوتی ھے جذبات کہان پیداھوتے ھین انہین تحریک کہان ملتی ھے یعنی بدن کوایک بیٹری یاڈینمو سمجھ لین اب جذبات کا پوراایک نظام شمسی ھے اگر جسم کو بیٹری مان لین تواس مین جوبجلی پیداھوگی وہ قوت ھے لیکن یہ قوت اس وقت تک اپنااظہار نہین کرسکتی جب تک بجلی کی مثبت ومنفی تارین آپس مین مل کرشعلہ نہ پیداکردین اب اس شعلہ سے جولائٹ نکلے گی یعنی جورنگ نظر آۓ گا وہ جذبات ھین لیکن دوستو جب منفی اور مثبت چارجز ملے تو پہلا عمل جوقوت کا ھوا اس مین بھی ایک چیز پیدا ھوئی ھے جسے آپ روح کہہ سکتے ھین یہ اظہار کی طاقت ھے ویسے توھم سب جانتے ھین ایک روح وہ ھے جوامرربی ھے لیکن بدن مین کچھ اور روحین بھی ھوتی ھین جن کا صحت مرض سے تعلق ھے ھم صرف انہین ھی سامنے رکھین گے اب روح کی اور بھی قسمین ھین جوفلسفہ روح پڑھنے سے ملتی ھین جیسے روح مکانی روح سیلانی وغیرہ لیکن جن ارواحات کا ھم یہان ذکرکرین گے وہ ھین روح طبعی روح حیوانی روح انسانی ۔۔ تاکہ مضمون بھی مختصر رھے اور آپ سمجھ بھی سکین دوستو سچ یہ ھے کہ اگر مضمون کا مکمل احاطہ کرون تو شاید دوتین سال لگ جائین یہ بہت الگ سے ایک سمندر ھے پھر فلسفہ اخلاق اور متصوفین کے روح کے بارے مین اختلافات وسوالات وجوابات عالم وجودلطائف عالم بخارات انسانی حیات یہ سب کچھ آمنے سامنے استاد کے پاس بیٹھ کر ھی سمجھنا پڑتاھے ارواح کی بھی صرف ونحو جیسی گردانین ھین جنہین یاد کرنا آسان نہین ھے روح اور ریح کاتقابل کونسا نسیم ھے توکونسا دخانی ھے کیا یہ ارضی مادے ھین یا سماوی ھی ھین یہ بحث ھر مسلمان فلاسفر اور غیر مسلم فلاسفر نے کی ھے اب یہ سب کچھ مین آپکو بتانہین سکتا باقی یہ سب کچھ ایسے ھی ھے جیسے پہلی کلاس کے طالب علم کوایم اےکلاس کانصاب پڑھاناشروع کردیاجاۓ
خیر ھم بات کررھے تھے منفی اور مثبت تارین آپس مین مل کرشعلہ نہ پیداکردین اورروح کاعمل بجلی کی پیدائش کی صورت مین تھا اور وہ پیداھوکرایک قانون کے تحت ترتیب سے چلنی شروع ھوگئی تھی پھر جب دونون تارون کوملایاگیاتوایک دوسرے حکم کےتحت وھان شعلہ پیداھوگیااورقوت کااظہارشروع ھوگیا یعنی دل ودماغ مین مطلوبہ جذبات ابھر آۓ تو اس رشتہ کے متعلقہ تھے اور جب شعلہ ختم ھوجاتاھے توقوت ختم ھوجاتی ھے یعنی جب بیٹری پھوٹ جاتی ھے یاختم ھوجاتی ھےتوبجلی بھی ختم ھوجاتی ھے اسی طرح قوت بھی ختم ھوجاتی ھے
یعنی قوت کاتعلق ایک طرف جسم کے ساتھ ھےتودوسری طرف روح کےساتھ ھے لیکن اس حقیقت کوذھن نشین رکھین کہ قوتین جسم سےھی پیداھوتی ھین جوروح کی نگرانی مین اپنے اعمال انجام دیتی ھین یہی صورت ڈینمو اور نظام شمسی مین بھی قائم ھے وھان بھی جسم وقوت اورروح تینون کام کررھےھین جب ھم روح اور قوت کومدغم کرتے ھین توتین چیزون مین تطبیق کرتے ھین حیوانی نفسانی طبعی اس طرح روح اور نفس اور قوی مین مطابقت کرناآسان ھوگیاھے پھر نفس کی تقسیم یعنی نفس امارہ لوامہ مطمئنہ مین ھے
اب باقی باتین آپکو رغبت مین سمجھائین گے بس آپ نے ان باتون کواچھی طرح ذھن نشین کرلینا ھے سب دارومدار انہی پہ ھے بس کل ڈائریکٹ رغبت شہوت پہ چلے جائین گے محمودبھٹہ گروپ مطب کامل
۔۔۔۔مردانہ امراض اوران کاعلاج۔۔۔قسط5۔۔
کل کمنٹس مین ایک سوال تھا کہ کیا نظر کا بھی کوئی تعلق ھے انتشار سے مین نے کہا بالکل تعلق ھے لیکن آپ کہین گے توپھر نابینا حضرات کوانتشار کیون آتاھے پہلی بات نظر کی بہت سی اقسام ھے کچھ نظرات علم نجوم مین جیسے نظر تسلیس نظر تنسیف نظر تسدیس وغیرہ اور کچھ نظرات شاعر حضرات سے بھی مل جائین گی جن مین ناوک نیم کش یا تیر کش کچھ بھی صادر ھوسکتاھے یعنی نظر نیچی میچی ھوئی اٹھی ھوئی آنسوبھری ترچھی نظر بعض اوقات محبوب کی نظر بھینگی بھی کی جاسکتی ھے خیر طبی معاملے مین جونظرات ھین ان کاتعلق روح سے ھوتاھے یہ بھی کافی مختلف ھین جیسے ماں پہ نظر پڑے توجذبات کیا ھوتے ھین بیٹی پہ نظر پڑے بہن پہ نظر پڑے تو کیاجذبات ھوتے ھین اگر محبوبہ یا زوجہ سامنے آۓ تونظر کیا ھوتی ھے نظر کے بارے مین گہرائی مین جائین گے تو پتہ چلے گا یہ ایک سوچ ھے جو کبھی نظرظاھری سے ملتی ھے تو کبھی نظرباطنی سے ملتی ھے آپ کی آنکھین بند ھین توایک آواز آپ کو پکارتی ھے اورآپ کوپتہ چل جاتاھے ماں پکاررھی ھے باپ ھے بھائی بہن بیٹابیٹی محبوب ھے دوست ھے بیوی کی الگ ھے اب جیسی آواز ھوگی توجذبات بھی وھی چہرےسے پیداھوتےجائین گے ان جذبات یا رویہ کا تعلق سوچ سے ھے اورآپ جانتے ھی ھین سوچ کہان پیداھوتی ھے جذبات کہان پیداھوتے ھین انہین تحریک کہان ملتی ھے یعنی بدن کوایک بیٹری یاڈینمو سمجھ لین اب جذبات کا پوراایک نظام شمسی ھے اگر جسم کو بیٹری مان لین تواس مین جوبجلی پیداھوگی وہ قوت ھے لیکن یہ قوت اس وقت تک اپنااظہار نہین کرسکتی جب تک بجلی کی مثبت ومنفی تارین آپس مین مل کرشعلہ نہ پیداکردین اب اس شعلہ سے جولائٹ نکلے گی یعنی جورنگ نظر آۓ گا وہ جذبات ھین لیکن دوستو جب منفی اور مثبت چارجز ملے تو پہلا عمل جوقوت کا ھوا اس مین بھی ایک چیز پیدا ھوئی ھے جسے آپ روح کہہ سکتے ھین یہ اظہار کی طاقت ھے ویسے توھم سب جانتے ھین ایک روح وہ ھے جوامرربی ھے لیکن بدن مین کچھ اور روحین بھی ھوتی ھین جن کا صحت مرض سے تعلق ھے ھم صرف انہین ھی سامنے رکھین گے اب روح کی اور بھی قسمین ھین جوفلسفہ روح پڑھنے سے ملتی ھین جیسے روح مکانی روح سیلانی وغیرہ لیکن جن ارواحات کا ھم یہان ذکرکرین گے وہ ھین روح طبعی روح حیوانی روح انسانی ۔۔ تاکہ مضمون بھی مختصر رھے اور آپ سمجھ بھی سکین دوستو سچ یہ ھے کہ اگر مضمون کا مکمل احاطہ کرون تو شاید دوتین سال لگ جائین یہ بہت الگ سے ایک سمندر ھے پھر فلسفہ اخلاق اور متصوفین کے روح کے بارے مین اختلافات وسوالات وجوابات عالم وجودلطائف عالم بخارات انسانی حیات یہ سب کچھ آمنے سامنے استاد کے پاس بیٹھ کر ھی سمجھنا پڑتاھے ارواح کی بھی صرف ونحو جیسی گردانین ھین جنہین یاد کرنا آسان نہین ھے روح اور ریح کاتقابل کونسا نسیم ھے توکونسا دخانی ھے کیا یہ ارضی مادے ھین یا سماوی ھی ھین یہ بحث ھر مسلمان فلاسفر اور غیر مسلم فلاسفر نے کی ھے اب یہ سب کچھ مین آپکو بتانہین سکتا باقی یہ سب کچھ ایسے ھی ھے جیسے پہلی کلاس کے طالب علم کوایم اےکلاس کانصاب پڑھاناشروع کردیاجاۓ
خیر ھم بات کررھے تھے منفی اور مثبت تارین آپس مین مل کرشعلہ نہ پیداکردین اورروح کاعمل بجلی کی پیدائش کی صورت مین تھا اور وہ پیداھوکرایک قانون کے تحت ترتیب سے چلنی شروع ھوگئی تھی پھر جب دونون تارون کوملایاگیاتوایک دوسرے حکم کےتحت وھان شعلہ پیداھوگیااورقوت کااظہارشروع ھوگیا یعنی دل ودماغ مین مطلوبہ جذبات ابھر آۓ تو اس رشتہ کے متعلقہ تھے اور جب شعلہ ختم ھوجاتاھے توقوت ختم ھوجاتی ھے یعنی جب بیٹری پھوٹ جاتی ھے یاختم ھوجاتی ھےتوبجلی بھی ختم ھوجاتی ھے اسی طرح قوت بھی ختم ھوجاتی ھے
یعنی قوت کاتعلق ایک طرف جسم کے ساتھ ھےتودوسری طرف روح کےساتھ ھے لیکن اس حقیقت کوذھن نشین رکھین کہ قوتین جسم سےھی پیداھوتی ھین جوروح کی نگرانی مین اپنے اعمال انجام دیتی ھین یہی صورت ڈینمو اور نظام شمسی مین بھی قائم ھے وھان بھی جسم وقوت اورروح تینون کام کررھےھین جب ھم روح اور قوت کومدغم کرتے ھین توتین چیزون مین تطبیق کرتے ھین حیوانی نفسانی طبعی اس طرح روح اور نفس اور قوی مین مطابقت کرناآسان ھوگیاھے پھر نفس کی تقسیم یعنی نفس امارہ لوامہ مطمئنہ مین ھے
اب باقی باتین آپکو رغبت مین سمجھائین گے بس آپ نے ان باتون کواچھی طرح ذھن نشین کرلینا ھے سب دارومدار انہی پہ ھے بس کل ڈائریکٹ رغبت شہوت پہ چلے جائین گے محمودبھٹہ گروپ مطب کامل
No comments:
Post a Comment