۔۔۔۔۔۔۔۔۔مطب کامل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Mardana kamzori ka ilag||men sexual problems
۔۔۔۔مردانہ امراض اوران کاعلاج ۔۔۔۔قسط20۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔ جریان منی ۔۔۔۔
لفظ جریان کے معنی توکسی بھی مادے کابہنے کوجریان کہتے ھین خواہ خون بہہ رھاھے توھم جریان خون کہین گے اگر منی بہہ رھی ھے توھم جریان منی کہین گے اب عام طور پہ صرف لفظ جریان لکھاھوتاھے جوکہ غلط بات ھے ساتھ وضاحت ھرصورت ھونی چاھیے کہ جریان کس مادے کاھے
اب جریان منی کی بھی دوصورتین ھین پہلی صورت وہ ھے جب آپ مباشرت کرتے ھین تومباشرت کاعمل اس وقت تک جاری رھتاھے جب تک منی خارج نہین ھوجاتی لیکن آپ اسے انزال کہتے ھین اب انزال کے معنی گرنا ھین یعنی منی کا ارادے سے اخراج کرنا انزال کہلاتاھے تودوسراپہلو یہ ھے کہ منی کابلااراداہ نکلنا جریان منی کہلاتاھے اب ان دونون مین ایک تمیز یہ بھی ھے کہ پہلے اخراج مین انتشار لازم ھے جب کہ دوسرے اخراج مین انتشار لازم نہین ھے اور یہ اکثر پاخانہ وپیشاب کرنے سے پہلے یا بعد مین خارج ھوتی ھے جسےآپ جریان منی کہتے ھین بعض اطباء سرعت انزال اوراحتلام کوبھی جریان مین ھی شمار کرتے ھین لیکن سچ یہ ھے کہ دونون علامات ھی جریان سے الگ ھین اور جریان کی تعریف مین ھی نہین آتی
اب اگر ھم جریان کی تعریف ذرا وسیع کرین گے
کسی بھی رطوبت کاانسانی جسم سے بہناجریان کہلاتاھے اب آپ کہین گے کہ خون بھی تورطوبت کی شکل مین ھوا نزلہ بھی رطوبت ھے عورتون مین لیکوریابھی رطوبت ھے
اب بےشمار قدیم حکماء بھی اسی تعریف پہ متفق ھین اور خون کوبھی عام رطوبت کی ھی تعریف مین لکھ دیاھے یہ ٹھیک ھے کہ خون بشکل رطوبت نظرآتاھے لیکن حقیقت یہ ھے یہ خون ایک سیال جوزندگی اور روح سے بھرپور ھوتاھے اسے ھم رطوبت کسی صورت نہین کہہ سکتے اب ان مین ایک فرق یہ بھی ھے کہ رطوبت کچھ عرصہ بہتی رھے توبھی زندگی کوخطرہ نہین ھوتا اور رطوبت عام طور پہ متعفن مادے کی شکل مین ھوتی ھے جبکہ خون کچھ عرصہ بہتارھے توزندگی کوخطرہ ھوجاتاھے یا تلف ھوجاتی ھے ھان آپ نزلہ زکام لیکوریا کوجریان منی کورطوبت کہہ سکتے ھین بلکہ ایک ھی صف مین یہ امراض کھڑی ھین علاج کرنے کا طریقہ بھی ایک ھی ھے آپ کےلئے شایدانکشاف ھو لیکن جولوگ نظریہ کوسمجھتے ھین وہ اچھی طرح جانتے ھین کہ یہ تینون امراض ایک ھی خاندان سے تعلق رکھتی ھین یعنی ایک ھی دوا سے تینون کاعلاج کیاجاسکتاھے یہ الگ بات ھے کہ جب آپ نزلہ کی تشریح کرین گے تونزلہ کے تین الگ الگ انداز ھین علامات مین ھی فرق ھوتاھے تو علاج بھی الگ ھوتاھے اسی طرح لیکوریا بھی دوالگ صورت مین ھوتاھے توعلاج مین بھی کچھ فرق پڑے گا اس لئے ھرمرض کی تفصیل سے وضاحت کرنابھی ضروری ھوتاھے اور سمجھانا بھی ضروری ھوتاھے بالکل اسی طرح جریان منی کی بھی دو اورصورتین بھی ھین اس طرح جریان منی کی بھی تین صورتین سامنے آجاتی ھین اب ھمین کیسے پتہ چلے گاکہ ھمین جریان منی کی کونسی قسم ھے یاد رکھین تینون قسمین ھی الگ الگ ھین تو لازم ھے علاج بھی الگ الگ ھی ھونگے جبکہ آپ تحریر کچھ یون پڑھتے ھین کہ اندھیری کوٹھڑی سے صدیون پرانا سینہ کارازاکھاڑ کربڑی مشکل سےآپ کی خدمت مین پیش کیاجارھاھے ایک ھی دواتمام مرضون کاشافی علاج وغیرہ وغیرہ
نوٹ۔۔ اگر کسی طبیب کوشوق ھوصدیون پرانی طبی کتب جن مین اکثریت قلمی نسخے ھین ضخیم بھی عدیم بھی دیکھنے ھون تومحمودبھٹہ کے پاس تشریف لاسکتاھے لیکن اندھیری کوٹھری مین نہین رکھے بلکہ انتہائی روشن کمرے مین رکھے ھین
خیریہ ایک الگ موضوع ھے اپنے ھی موضوع پہ چلتے ھین
جریان منی تین قسم کاھوتاھے
جریان منی حقیقی۔۔ یہ بہت ھی کم لوگون مین ھوتاھے
جریان مذی
جریان ودی
یہ دونون رطوبتین اگرچہ سفید رنگ کی ھی منی کی طرح ھوتی ھین لیکن منی سے قطعی جدا ھوتی ھین
مذی ایک ایسی لطیف شے ھے جولذت کےوقت اخراج پاتی ھے یہ عام طور پرلذت اورجذبہ مباشرت کی صورت مین ہیداھوتی ھے
باقی تشریحات اگلی قسط مین محمودبھٹہ گروپ مطب کامل
https://www.facebook.com/groups/Matab.E.Kamil/permalink/512795352678960/
۔۔۔۔مردانہ امراض اوران کاعلاج ۔۔۔۔قسط20۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔ جریان منی ۔۔۔۔
لفظ جریان کے معنی توکسی بھی مادے کابہنے کوجریان کہتے ھین خواہ خون بہہ رھاھے توھم جریان خون کہین گے اگر منی بہہ رھی ھے توھم جریان منی کہین گے اب عام طور پہ صرف لفظ جریان لکھاھوتاھے جوکہ غلط بات ھے ساتھ وضاحت ھرصورت ھونی چاھیے کہ جریان کس مادے کاھے
اب جریان منی کی بھی دوصورتین ھین پہلی صورت وہ ھے جب آپ مباشرت کرتے ھین تومباشرت کاعمل اس وقت تک جاری رھتاھے جب تک منی خارج نہین ھوجاتی لیکن آپ اسے انزال کہتے ھین اب انزال کے معنی گرنا ھین یعنی منی کا ارادے سے اخراج کرنا انزال کہلاتاھے تودوسراپہلو یہ ھے کہ منی کابلااراداہ نکلنا جریان منی کہلاتاھے اب ان دونون مین ایک تمیز یہ بھی ھے کہ پہلے اخراج مین انتشار لازم ھے جب کہ دوسرے اخراج مین انتشار لازم نہین ھے اور یہ اکثر پاخانہ وپیشاب کرنے سے پہلے یا بعد مین خارج ھوتی ھے جسےآپ جریان منی کہتے ھین بعض اطباء سرعت انزال اوراحتلام کوبھی جریان مین ھی شمار کرتے ھین لیکن سچ یہ ھے کہ دونون علامات ھی جریان سے الگ ھین اور جریان کی تعریف مین ھی نہین آتی
اب اگر ھم جریان کی تعریف ذرا وسیع کرین گے
کسی بھی رطوبت کاانسانی جسم سے بہناجریان کہلاتاھے اب آپ کہین گے کہ خون بھی تورطوبت کی شکل مین ھوا نزلہ بھی رطوبت ھے عورتون مین لیکوریابھی رطوبت ھے
اب بےشمار قدیم حکماء بھی اسی تعریف پہ متفق ھین اور خون کوبھی عام رطوبت کی ھی تعریف مین لکھ دیاھے یہ ٹھیک ھے کہ خون بشکل رطوبت نظرآتاھے لیکن حقیقت یہ ھے یہ خون ایک سیال جوزندگی اور روح سے بھرپور ھوتاھے اسے ھم رطوبت کسی صورت نہین کہہ سکتے اب ان مین ایک فرق یہ بھی ھے کہ رطوبت کچھ عرصہ بہتی رھے توبھی زندگی کوخطرہ نہین ھوتا اور رطوبت عام طور پہ متعفن مادے کی شکل مین ھوتی ھے جبکہ خون کچھ عرصہ بہتارھے توزندگی کوخطرہ ھوجاتاھے یا تلف ھوجاتی ھے ھان آپ نزلہ زکام لیکوریا کوجریان منی کورطوبت کہہ سکتے ھین بلکہ ایک ھی صف مین یہ امراض کھڑی ھین علاج کرنے کا طریقہ بھی ایک ھی ھے آپ کےلئے شایدانکشاف ھو لیکن جولوگ نظریہ کوسمجھتے ھین وہ اچھی طرح جانتے ھین کہ یہ تینون امراض ایک ھی خاندان سے تعلق رکھتی ھین یعنی ایک ھی دوا سے تینون کاعلاج کیاجاسکتاھے یہ الگ بات ھے کہ جب آپ نزلہ کی تشریح کرین گے تونزلہ کے تین الگ الگ انداز ھین علامات مین ھی فرق ھوتاھے تو علاج بھی الگ ھوتاھے اسی طرح لیکوریا بھی دوالگ صورت مین ھوتاھے توعلاج مین بھی کچھ فرق پڑے گا اس لئے ھرمرض کی تفصیل سے وضاحت کرنابھی ضروری ھوتاھے اور سمجھانا بھی ضروری ھوتاھے بالکل اسی طرح جریان منی کی بھی دو اورصورتین بھی ھین اس طرح جریان منی کی بھی تین صورتین سامنے آجاتی ھین اب ھمین کیسے پتہ چلے گاکہ ھمین جریان منی کی کونسی قسم ھے یاد رکھین تینون قسمین ھی الگ الگ ھین تو لازم ھے علاج بھی الگ الگ ھی ھونگے جبکہ آپ تحریر کچھ یون پڑھتے ھین کہ اندھیری کوٹھڑی سے صدیون پرانا سینہ کارازاکھاڑ کربڑی مشکل سےآپ کی خدمت مین پیش کیاجارھاھے ایک ھی دواتمام مرضون کاشافی علاج وغیرہ وغیرہ
نوٹ۔۔ اگر کسی طبیب کوشوق ھوصدیون پرانی طبی کتب جن مین اکثریت قلمی نسخے ھین ضخیم بھی عدیم بھی دیکھنے ھون تومحمودبھٹہ کے پاس تشریف لاسکتاھے لیکن اندھیری کوٹھری مین نہین رکھے بلکہ انتہائی روشن کمرے مین رکھے ھین
خیریہ ایک الگ موضوع ھے اپنے ھی موضوع پہ چلتے ھین
جریان منی تین قسم کاھوتاھے
جریان منی حقیقی۔۔ یہ بہت ھی کم لوگون مین ھوتاھے
جریان مذی
جریان ودی
یہ دونون رطوبتین اگرچہ سفید رنگ کی ھی منی کی طرح ھوتی ھین لیکن منی سے قطعی جدا ھوتی ھین
مذی ایک ایسی لطیف شے ھے جولذت کےوقت اخراج پاتی ھے یہ عام طور پرلذت اورجذبہ مباشرت کی صورت مین ہیداھوتی ھے
باقی تشریحات اگلی قسط مین محمودبھٹہ گروپ مطب کامل
https://www.facebook.com/groups/Matab.E.Kamil/permalink/512795352678960/
No comments:
Post a Comment