۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مطب کامل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔ انتشار آیا اور ٹوٹ گیا کیون؟ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ایک بہت بڑی شکائت مسلسل آ رھی ھے کہ جب علیحدہ ھوتے ھین تو انتشار بالکل درست ھوتا ھے پھر جب قربت کی شکل اختیار کی جاۓ تو انتشار ٹوٹ جاتا ھے
یاد رکھین علیحدگی مین انتشار آۓ اور جب آپ ھمبستری کرنے لگین تو انتشار ٹوٹ جاۓ تو یہ سراسر بلغمی مادے کی شرارت ھے اب علاج کی مد مین ضروری ھے دل اور عضلات کو قوی کرین قوت ارادی و اختیار اور کمانڈ عضلات کو ھی حاصل ھے اب مریض یقینی طور پر نفسیاتی عارضہ مین بھی مبتلا ھو گیا ھے یہ سمجھ لین کہ نفسیاتی اور عضلات کی کمزوری ھی اس مرض کا سبب خاص ھے یعنی پیچھے سے رابطہخت ھو جاتا ھے اب یہ بھی یاد رکھین عصبی مراکز سے روابط ھی عروق شرائن و عضلات مین خون کی ترسیل کرتے ھین خون کا یہی مسلسل بہاؤ نعوظ ھے سختی و درازی تناؤلذت سب اسی عصبی نضام سے رابطہ قائم رکھتی ھے آلات تناسل کو تحریک انہی پیغام رسانی سے ملتی ھے آپ اناٹومی آور فزیالوجی پڑھین تو اس سسٹم سے بخوبی آگاھی ملے گی اب جہان رابطہ ٹوٹتا ھے تو تحریک خود ھی ختم ھو جاتی ھے اور یہ بھی یاد رکھین رابطے ھمیشہ خوف و ندامت یا شدید حزن ملال و غم اندوہ سے ھی ٹوٹتے ھین یہ جذبات خواہ لاشعور مین جاگزین ھون نعوز اور ایستادگی مین ھمیشہ جھول ھی رھے گا
اب دوسری صورت کہ انتشار ٹھیک اور دخول پہ انزال ھو جاۓ تو سرعت رقت ھمیشہ صفراوی علامت ھوا کرتی ھے کثرت حرارت کی وجہ سے یہ عمل ھوا کرتا ھے اعصابی hyper sensivity کے علی الرغم اس حالت مین ایستادگی اور تناؤ اور قوت موجود ھوتی ھے اس کو مبردات سے ٹھنڈا کرین مسکنات اور مخدرات ھی کیون نہ دینے پڑین سفوف مغلظ دین ساتھ امساک پیدا کرین مغلظ مبرد اور مسکن دوائین دین تھوڑا سا مضمون اس طرح کاھے ذرا اخلاق کو مد نظر رکھ کر ایسے الفاظ استعمال کئے جسے حکماء ھی سمجھ سکین محسوس نہین کرنا ورنہ میرے مضمون عام فہم ھی ھوتے ھین جزاک اللہ آپ کا اپنا محمود بھٹہ
۔۔۔۔۔۔۔۔ انتشار آیا اور ٹوٹ گیا کیون؟ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ایک بہت بڑی شکائت مسلسل آ رھی ھے کہ جب علیحدہ ھوتے ھین تو انتشار بالکل درست ھوتا ھے پھر جب قربت کی شکل اختیار کی جاۓ تو انتشار ٹوٹ جاتا ھے
یاد رکھین علیحدگی مین انتشار آۓ اور جب آپ ھمبستری کرنے لگین تو انتشار ٹوٹ جاۓ تو یہ سراسر بلغمی مادے کی شرارت ھے اب علاج کی مد مین ضروری ھے دل اور عضلات کو قوی کرین قوت ارادی و اختیار اور کمانڈ عضلات کو ھی حاصل ھے اب مریض یقینی طور پر نفسیاتی عارضہ مین بھی مبتلا ھو گیا ھے یہ سمجھ لین کہ نفسیاتی اور عضلات کی کمزوری ھی اس مرض کا سبب خاص ھے یعنی پیچھے سے رابطہخت ھو جاتا ھے اب یہ بھی یاد رکھین عصبی مراکز سے روابط ھی عروق شرائن و عضلات مین خون کی ترسیل کرتے ھین خون کا یہی مسلسل بہاؤ نعوظ ھے سختی و درازی تناؤلذت سب اسی عصبی نضام سے رابطہ قائم رکھتی ھے آلات تناسل کو تحریک انہی پیغام رسانی سے ملتی ھے آپ اناٹومی آور فزیالوجی پڑھین تو اس سسٹم سے بخوبی آگاھی ملے گی اب جہان رابطہ ٹوٹتا ھے تو تحریک خود ھی ختم ھو جاتی ھے اور یہ بھی یاد رکھین رابطے ھمیشہ خوف و ندامت یا شدید حزن ملال و غم اندوہ سے ھی ٹوٹتے ھین یہ جذبات خواہ لاشعور مین جاگزین ھون نعوز اور ایستادگی مین ھمیشہ جھول ھی رھے گا
اب دوسری صورت کہ انتشار ٹھیک اور دخول پہ انزال ھو جاۓ تو سرعت رقت ھمیشہ صفراوی علامت ھوا کرتی ھے کثرت حرارت کی وجہ سے یہ عمل ھوا کرتا ھے اعصابی hyper sensivity کے علی الرغم اس حالت مین ایستادگی اور تناؤ اور قوت موجود ھوتی ھے اس کو مبردات سے ٹھنڈا کرین مسکنات اور مخدرات ھی کیون نہ دینے پڑین سفوف مغلظ دین ساتھ امساک پیدا کرین مغلظ مبرد اور مسکن دوائین دین تھوڑا سا مضمون اس طرح کاھے ذرا اخلاق کو مد نظر رکھ کر ایسے الفاظ استعمال کئے جسے حکماء ھی سمجھ سکین محسوس نہین کرنا ورنہ میرے مضمون عام فہم ھی ھوتے ھین جزاک اللہ آپ کا اپنا محمود بھٹہ
No comments:
Post a Comment