Tuesday, October 6, 2020

روغن بیضہ مرغ|roghan baiza murgh

 ,,,,,,, مطب کامل ,,,,,,,,

Roghan baiza murgh 

,,,, روغن بیضہ مرغ ,,,,


اس بارے علیحدہ پوسٹ لگانے کی شدید ضرورت محسوس ھوئی ھے- افسوس صد افسوس ایک معمولی سی دوا تیار کرنے کے لئے زیادہ حضرات کو علم ھی نہین اگر کسی کو علم ھے تو وہ پوسٹ مین صحیح طریقہ دوسرون کو بتاتا نہین کچھ دوست اپنے اپنے علم کے مطابق خلوص سے کوشش کرتے ھین ان کی اصلاح بھی کرنے کو کوئی تیار نہین- کوئی بات نہین, جب تک میری زندگی رھی کوشش کرون گا اللہ جل شانہ سب کے دماغ روشن کر دے سب کو خلوص نیت سے علم طب سیکھنے کی تو فیق عطاء فرماۓ آپ سب دوستون سے گزارش ھے ھمت نہین چھوڑنی اپنے اندر لگن پیدا ضرور کرنی ھے اللہ تعالی سب کے حال پر ضرور رحم فرمائین گے-

 مین آپ کو ایک واقعہ اپنا سناتا ھون مین نے نبض کے بارے قریبا پانچ سال مسلسل جستجو کی ھے بڑی بحث کیا کرتا اپنے بزرگون سے وہ ھر طرح سمجھاتے پر سمجھ نہ آتی- ایک دن مین شام کو لیٹا تھا اسی بارے سوچ رھا تھا بہت سے سوال جن کی سمجھ نہ آتی تھی دماغ مین گردش کر رھے تھے ذہن مین ایک ھی بات آئی اے اللہ اب تو ھی میرے حال پر رحم فرما مجھے تو باکل پتہ نہین چل سکا- تھوڑی ھی دیر بعد میرے دماغ مین روشنی سی محسوس ھوئی پھر ایسے لگا جیسے ایک فلم سی چل پڑی ھو اور سر سے لے کر پاؤن تک ھر مرض کے بارےاور اس کی نبض کے بارے مین مجھے علم ھو چکا تھا دوسرے دن مین نے ڈرتے ڈرتے ایک شخص کی نبض دیکھی اور جو سمجھ آیا جھجھک کر اسے بتایا پھر جب اس نے اعتراف کیا کہ آپ نے بالکل صحیح تشخیص کی ھے مجھے اسی طرح تکلیف ھے مین خود بھی حیران رہ گیا اور مجھے پتہ چل گیا میرے اللہ نے میرے حال پر رحم فرما دیا ھے آھستہ آھستہ تمام جھجھک دور ھو گئی الحمداللہ آج مین وھی نکما انسان ھون جس کا پورے ضلع مین تشخیص پر فتوی چلتا ھے آج وھی محمود ھے کہ بندہ کوئی بھی چیز کھا کر آۓ بتا دیتا ھون کہ کیا کھا کر آۓ ھو آج لوگ میرے اوپر اتنا اعتماد ضرور کرتے ھین اگر کسی کو بتایا ھے کہ زندگی صرف ایک ماہ ھے علاج کوئی نہین لوگ آنکھین بند کر کے یقین کرتے ھین تشخیص کا بادشاہ مجھے لوگ سمجھتے ھین ,,,,, یہ سب کیسے ممکن ھوا میرے بھائی صرف محنت اور لگن سے ,, جب بھی انسان ارادہ کر لیتا ھے نیت کر لیتا ھے کہ مین نے یہ کام ضرور ھی پایہ تکمیل تک پہنچانا ھے تو اللہ تعالی اپنے اس بندے پر ضرور رحم فرماتے ھین کیونکہ ھم مخلوق بھی تو اس کی ھین لیکن اس سب معاملے مین ایک ھی شرط ھے اللہ تعالی سے رابطہ رکھنا پڑتا ھے اور رابطے کا ذریعہ صرف نماز ھے- سب دوست کوشش کرین اللہ سے رابطے کی-


حسب ضرورت دیسی انڈے ابال لین فارمی انڈے نہین , ھان فارمی انڈے وہ کام آ سکتے ھین جو رنگین ھوتے ھین فارمی سفید انڈے مین سے روغن نکلتا ھی نہین- انڈے ابالنے کے بعد ان کی صرف زردیان حاصل کر لین اور ان کو کسی فرائی پان مین ڈال کر چورا بنا کر آگ پر رکھ دین تھوڑی دیر بعد زردیان جل کر مکمل سیاہ ھونا شروع ھو جائین گی اور اس مین سے تیل نکلنا شروع ھو جاۓ گا جتنا تیل نکلے فورا کسی دوسرے برتن مین انڈیل لین اور پھر آگ پر رکھ دین اور پھر جو تیل نکلے اسے دوسرے برتن مین انڈیل لین یہاں تک کہ اس سے تیل نکلنا بند ھو جاۓ چار پانچ انڈون سے صرف دس منٹ مین آپ اچھا خاصا تیل نکال لین گی انڈے مین تیل بہت زیادہ ھوتا ھے بے فکر ھو کر نکالین-


آپ کی دعاؤن کا ھمیشہ محتاج

حکیم محمود بھٹہ

No comments:

Post a Comment