Monday, August 21, 2017

سرکہ سیب|Apple vinegar|Apple Cidar

,,,,,,,,, مطب کامل ,,,,,,,,,,
Apple Vinegar |cidar
,,,,,,, سرکہ سیب ,,,,,,,,
اللہ تعالی عزتون کے مالک ھین اور مجھے یہ بھی فخر ھے کہ لوگ میرے ساتھ بہت ھی پیار کرتے ھین آپ سب کا بہت شکریہ اور مہربانی جو مجھ جیسے ایک چھوٹے سے انسان کو اتنی عزت دیتے ھین کچھ لوگ میری عزت کے دشمن بھی ھوۓ لیکن وقت اور زمانہ گواہ ھے کسی سے چھچوری حرکت یا ایسے الفاظ کسی کے بارے مین نہین استعمال کئے کہ ان کی عزت پہ حرف آۓ کیونکہ اللہ تعالی نے مجھے ایک نیک اور اچھے خاندان مین پیدا کیا یہ بھی اس کا فضل اور رحمت ھے غصہ ور مین بھی بہت ھون اور اللہ تعالی نے ھمت اور طاقت بھی دے رکھی ھے لیکن مین نے کبھی کسی کی عزت نفس کو پامال نہین کیا میری دعا ھے اللہ تعالی انہین مزید ترقی دے اور عزت سے نوازے بہت سے دوستون نے مجھے ایک فارسی کا شعر بھی لکھ بھیجا,,, عرفی تو می اندیش زغوغاۓ رقیبان ,, بہرحال سب کی مہربانی سب کا شکریہ ,, آپ سب کو یہ بھی آگاہ کردون مین پہلے سے ھی اس گروپ کا ایڈمن مقرر تھا بس اخلاقی مجبوریان تھین جس کی وجہ سے کم توجہ تھی اب بھی اس گروپ کا ایڈمن ھون اور آپ سب کے لئے ایک زبردست خوشخبری بھی ھے کہ مین نے ایک گروپ ,,, مطب کامل,, کے ھی نام سے کل سے لانچ کیا ھے جس مین انتہائی جدید اور نئے انداز سے مفصل مضمون میرے اور دیگر اطباء کرام کے ھونگے اور سب سے نئی بات جو شامل کی ھے وہ ھے میرے ویڈیو لیکچر جو ایک مستقل سلسلہ وار چلین گے جن مین میرے وہ لیکچر بھی شامل ھونگے جو مین کالج مین اپنے سٹوڈنٹ کو دیتا رھا ھون یہ سب آپ کے لئے نیا ھو گا انشاء اللہ اب ذمہ داری سے ان دونون گروپون مین انتہائی سنجیدہ اور علمی پوسٹین لکھین گے اور آپ ویڈیو بھی دیکھ اور سن سکین گے مزید چند روز تک اسی نام سے اپنی ویب بھی لانچ ھو جاۓ گی اس مین بھی آپ وہ سب کچھ تلاش کر سکین گے اور سب کچھ مل جاۓ گا جس کی آپ کو خواھش ھو گی یہ تھا میرے دوستون کا اور ھمدردون کا مشورہ ,,, اب آتے ھین اپنے مضمون کی طرف ,,,
بھئی سرکہ سیب بھی بنانے کا وھی طریقہ ھے بلکہ ذرا جلدی تیار ھو جاتا ھے اور اسے ضرور ھی بنائین کیونکہ اس کے فائدے بھی لازوال ھین مقوی قلب مقوی جگر اور معدہ کی اصلاح کرتا ھے اور اس کا ایک خصوصی فائدہ بھی ھے جس کے بارے مین مین نہ ھی بتا تا تو اچھا تھا چلو بتا ھی دیتا ھی دیتا ھون اس کے استعمال سے مرد اور عورت یکسان فائدہ اٹھا سکتے ھین یہ جنسی طاقت کے لئے لازوال ھے مزید کچھ نہین لکھنا دوسری راز کی بات سیب اچھی کوالٹی کا استعمال کرین گے تب سرکہ تیار ھو گا جو صحیح پھل پک چکا ھو مین جو استعمال کرتا ھون وہ کالا کولو سیب استعمال کرتا ھون اگر عام سیب گاچا یا اسی طرح کا کچا اور بیکار سیب مارکیٹ مین آتا ھے دراصل یہ سیب آندھیان آتی ھین اور درخت سے گر جاتا ھے یا پھر کسی موسمی بیماری کی وجہ سے درخت سے گر جاتا ھے اور اسے سو روپے کا دو تا تین کلو بھی مارکیٹ مین فروخت ھوتے دیکھتا ھون آجکل یہ بیکار سیب مارکیٹ مین عام ھے اسے کبھی بھی استعمال نہ کرین اس کا سرکہ تیار نہ ھو گا جس سیب مین صحیح معنون مین مٹھاس ھو گی صصرف اس کا سرکہ تیار ھوتا ھے اب سیب کا پانی بذریعہ جوسر مشین نکال لین اور اس مین وھی مقدار بیکر ایسٹ لٹر کے حسا ب سے ملا کر اسی طریقہ سے جس طرح آپ نے انگور کا سرکہ تیار کیا ھے اسی طرح تیار کرین دو تا چار چمچ روزانہ استعمال کرین خاص کر دل کے مریض اسے ضرور استعمال کیا کرین بہت ھی شفا ھے دل کے مریضون کے لئے اللہ تعالی سب کا حامی و ناصر ھو

No comments:

Post a Comment