Sunday, October 21, 2018

گونگا پن اور ھکلا پن

۔۔۔۔مطب کامل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔ گونگا پن اور ھکلا پن ۔۔۔۔۔۔۔
لکنت ایک عام بیماری ھے اس پہ پہلے بھی پوسٹین لکھ چکا ھون بیماری کی وضاحت بھی کر چکا ھون وہ حکماء جو تفصیل مرض کیون اور کیسے کا جواب چاھتے ھون وہ میری سابقہ پوسٹین خود سے ھی تلاش کرکے پڑھین
ایک بات یاد آئی بہت سے لوگ انباکس آکر یہ کہتے ھین کہ فلان پوسٹ کا لنک مجھے یہان ھی دے دین براہ کرم مجھے اس مشقت مین نہ ڈالا کرین جہان بھی گروپ مطب کامل مین میری پوسٹ لکھی ھوئی ھو تو اس مین ایک چھوٹی سی میری تصویر بھی ھوتی ھے اب اس پہ کلک کیا کرین میری سابقہ پوسٹین آپ کے سامنے ھونگی ان مین مطلوبہ پوسٹ خود سے تلاش کر لیا کرین معذرت یہ کام میرے سے ممکن نہین ھے
جس دن دو پوسٹین لکھ دون تو مین سمجھتا ھون کے ٹو کی چوٹی سر کر لی ھے یعنی بڑا معرکہ سر کر لیا ھے دوستو آج بھی سمجھ لین بڑا معرکہ سرانجام دے رھا ھون دوسری پوسٹ لکھ رھا ھون
پہلی پوسٹ کے کمنٹس مین کسی نے لکھا تھا لکنت کا علاج بتادین تو آئیے آج لکنت کے ساتھ ساتھ گونگا پن کا بھی علاج بتا دیتے ھین ۔۔۔گروپ مطب کامل کو یہ فخر حاصل ھے کوئی بھی مرض ھو بلکہ پورے بدن کی امراض کا احاطہ کیا جاتا ھے اور کوشش ھوتی ھے کہ ھر مرض کا مکمل علاج لکھا جاتا ھے
عقرقرحا ۔۔نوشادر۔۔لونگ ۔۔خولنجان ھر ایک تولہ تولہ اب اس مین حب صابر کا تیار شدہ سفوف بھی تولہ ھی شامل کرنا ھے یعنی گندھک آملہ سار ۔۔چھلکا تمہ ۔۔۔رائی برابروزن پیس کر اس مین سے تولہ سفوف اوپر والی دواؤن مین شامل کرکے سب کا باریک سفوف بنا لین اب اس مین سے تھوڑی سی دوا لے کر زبان پہ مل دیا کرین اور یہ عمل دن مین تین تا چار بار کرین اب اس سفوف کو زبان پہ مل کر منہ کو ڈھیلا چھوڑ دین اب منہ سے جو بھی لعاب وغیرہ نکلے اسے نکلنے دین
اب اس کے ساتھ مندرجہ ذیل گولیان بنا کر استعمال کرین
حب جندبیدستر۔۔۔۔ غاریقون ۔۔۔عود صلیب ۔۔ ھیرا ھینگ ۔۔ جندبیدستر۔۔۔زعفران برابروزن پیس کر دانہ مونگ برابر گولیان بنا لین ایک ایک گولی صبح شام دین زیادہ مرض کی صورت مین تین دفعہ دے لین
اب ان امراض کا یہ شافی علاج ھو گا
جن کے منہ سے رال ٹپکتی ھے ۔۔بولنا بند ھو جانا ۔۔ ھکلا پن یعنی لکنت۔۔وغیرہ کا کامیاب علاج ھے

No comments:

Post a Comment