Friday, December 28, 2018

قلمی شورہ اور خوش خبری

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مطب کامل ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔قلمی شورہ اور خوش خبری ۔۔۔۔۔۔۔۔
چند روز پہلے مین نے قلمی شورہ کے بارے مین پوسٹ لکھی تھی اور ساتھ ھی تیار کرنے کا طریقہ بھی لکھا تھا جس کے کمنٹس مین آزاد بھٹو صاحب نے زمینی شورہ کی حیران کن تصویر لگائی جو ڈائریکٹ زمین سے بڑے بڑے ڈلون کی شکل مین حاصل ھوتا ھے یقین جانین یہ نایاب قسم کا قلمی شورہ ھے جو حقیقت مین ناپید ھی سمجھ لین اللہ تعالی کی شان ھے کہ ھمارے ملک مین یہ بھی موجود ھے اب مین بہت سون کے لئے ایک راز کا نقطہ بھی لکھ دون یہی وہ قلمی شورہ ھے جس کی کیمیا گرون کو تلاش رھتی ھے طبی فوائد مین اس سے بڑھ کر قلمی شورہ کوئی اور نہین ھو سکتا لیکن بشرطیکہ درست طریقہ سے تیار شدہ ھو جیسا کہ مین نے لکھا تھا اب وسیع پیمانے پہ بنانے کے لئے ضروری تھا ایک سپیشل بڑے سائز کا قرع انبیق لگایا جاۓ جس سے عرق نکالا جاتا ھے اب اس مین پانی کو بھاپ بنا کر اڑایا جاۓ اور پانی زیرو تیار کرکے اب اس سے پھر مذکورہ قلمی شورہ قلماؤ کی حالت مین صاف کرکے لایا جاۓ اب مین نے آزاد بھٹو صاحب سے سپیشلی فونک رابطہ کیا اور ان سے یہ بھی فرمائش کر ڈالی کہ مجھے لائیو زمینی شورہ کا نظارہ کروائین جسے بھٹو صاحب نے منظور کرتے ھوۓ دوسرے دن صبح مجھے لائیو شورہ زمین کے نکال کردکھایا اب میرا ان سے دو تین دن سے مطالبہ تھا کہ آپ میرے تحریر کردہ طریقہ کے مطابق اس کی زیادہ مقدار تیار کردین تاکہ بہت سے حکماء کرام کا بھلا ھو سکے بمشکل آج انہین تیار کرسکا ھون وہ بھی تین چار کے پریکٹیکل کے بعد ان کا کہنا تھا مین ایک دن مین زیادہ سے زیادہ دوتین کلو بنا سکتا ھون یہ بھی کافی تھا آج شاید انہون نے میری ضرورت کا بنا لیا ھے جس پہ مین ان کا مشکور ھون باقی وہ دوست جن کو واقعی قلمی شورہ اصل نہین مل سکتا وہ آزاد بھٹو صاحب سے رابطہ کر لین

No comments:

Post a Comment