Thursday, September 7, 2017

بال سیاہ اور گھنے کرنے کا حیرت انگیز فارمولا

,,,,,,,,,,,,مطب کامل,,,,,,,,,
,,,,بال سیاہ اور گھنے کرنے کا حیرت انگیز فارمولا,,,,,,,
آج رات بارہ بجے سفر کی تیاری کر رھا تھا کافی چھٹیان دوستون کی نظر مین ھو گئی تھین کہ اچانک مجھ سے اعجاز چوھدری صاحب نے رابطہ کیا میسج ذرا لمبا ھی تھا پڑھنا شروع کیا جیسے جیسے پڑھتا گیا ویسے ویسے حیران بھی ھوتا گیا اعجاز چوھدری صاحب نے بڑے بہترین طریقہ سے تفصیل لکھی تھی جیسے جیسے انہون نے تجربہ کیا تھا بالکل اسی طرح انہون نے بڑے احسن طریقہ سے لکھا تھا اب سب کچھ آپ کی نظر کر رھا ھون یہ ان کا ذاتی تجربہ ھے وہ کہتے ھین یہ تیل مجھے فیس بک پہ نظر آیا پتہ نہین کس نے لکھا تھا کوئی ڈاکٹر تھا مین نے پوچھا کہ کونسے گروپ مین پڑھا تھا اعجاز چوھدری کہنے لگے کسی گروپ مین نہین یہ میرے پیج پہ کسی دوست نے دوسرے دوست شیئر کیا تھا وہ کہتے ھین سچ یہ ھے کہ مجھے اچھی طرح یاد نہین مجھے اچھا لگا مین نے اسے لکھ لیا پھر اس تیل کو آج سے دس روز قبل تیار کرکے استعمال کیا تو آج دس روز تک کا رزلٹ لکھ رھا ھون میرے بال بیس فیصد جڑ سے سیاہ نکل آۓ ھین بال پتلے تھے پندرہ فیصد بال گھنے ھو گئے ھین ناک کی ھڈی بڑھی ھوئی تھی ناک مین ٹپکایا کافی حد تک ناک کی ھڈی کو آرام ھے ماں جی کے کان سے پیپ آتی تھی چند دن اس مین ٹپکایا مکمل ٹھیک ھو گیا ھے یہ ھے اس تیل کا ایک گھر کے اندر رزلٹ ,,, ھے نا حیرت کی بات مین نے ان سے کہا کہ خود پوسٹ لکھین لیکن انہون نے یہ سب مشقت مجھ پہ چھوڑی لیجئے تیل کا فارمولا حاضر ھے جو بھی دوست تجربہ کرے بتاۓ ضرور تاکہ دوسرے بھی اسی طرح فائدہ اٹھا سکین
گوکھڑو خشک شدہ ایک پاؤ لے کر پیس لین اسے آدھ کلو پانی مین ابالین جب آدھا پانی رہ جاۓ تو اسے اتار کر پن لین اب اس صاف شدہ پانی کو ایک پاؤ تیل خواہ شرسون کا یا ناریل کا یا زیتون کا لے لین میرے خیال مین ناریل بہتر ھے اس مین پانی شامل کرکے آگ پہ رکھ دین اب جب پانی جل کر ختم ھو جاۓ اسے اتار کر محفوظ کرکے روزانہ صبح غسل کرکے سر پہ مالش کی شکل مین لگائین یہی ھے وہ تیل آپ سب لوگ اعجاز چوھدری صاحب کو دعا دین جہنون تجربہ کے بعد آپ کو آگاہ کیا

No comments:

Post a Comment