Wednesday, September 20, 2017

شوگر اھم گفتگو|Sugar|Diabetes

#Sugar,#Diabetes
اھم گفتگو

کچھ لوگ مسلسل ایک ھی رٹ لگا رھے ھین کہ لمبی لمبی پوسٹین لکھ کر لوگون کو بے وقوف بنایا جا رھا ھے  اب فیصلہ قارئین کرین کہ کس طرح لمبی لمبی پوسٹین لکھنے سے کس طرح لوگون کو بے وقوف بنایا جا رھا ھے کیا کسی کو علم دینا کہ یہ مرض اس طرح پیدا ھوتی ھے یہ سب بتانے سے کیا لوگ بے وقوف بنتے ھین یا عقل مند الٹے سیدھے غلط نسخہ جات تحریر کر دینے سے کیا لوگ عقل مند بنتے ھین کیا ان لوگون کو یہ مسئلہ ھے کہ سب اچھے حکماء حضرات اس گروپ مین آ گئے ھین  اور وہ صحیح راستہ لوگون کو دکھانے لگ گئے ھین مجھے یہ فخر ضرور ھے کہ اس گروپ مین قابل حکماء حضرات ھین کافی لوگ اپنی ذاتی مصروفیات کی وجہ سے ابھی پورا ٹائم نہین دے پا رھے مین خصوصی اپیل کرتا ھون کہ وہ اپنی اپنی تحقیقات ضرور لکھین اور لمبی لمبی تحقیقی پوسٹین لکھین ھر مرض کا احاطہ کرین اب مجھ سے کچھ حکماء حضرات نے وعدہ بھی کیا تھا کہ شوگر پہ لکھین گے مین کوئی عالم فاضل بندہ نہین ھون براہ کرم سب شوگر پہ اپنی اپنی استطاعت کے مطابق لکھین چند روز پہلے لاھور سے ایک حکیم صاحب نے مجھ سے ٹیلی فونک رابطہ کیا جو اس گروپ مین موجود ھین ابھی ان کا نام تحریر نہین کر رھا انہون نے شوگر کے مسئلہ پہ ایسا نقطہ بیان کیا کہ جس سے شوگر واقعی مکمل ٹھیک ھو جاتی ھے ان سے وعدہ تھا جب علاج تحریر ھو گا تو آپ کے نام سے وہ سب کچھ لکھون گا جو آپ نے میرے ساتھ شیئر کیا ھے ان کی اجازت ھو گئی تھی مین وہ سب تحفے اس گروپ کو دون گا جو ان کا حق ھے  اس مرض پہ بڑی بڑی درد ناک داستانین سنی ھین مین نے آپ کو وہ کچھ سنا نہین سکتا پچھلے دنون جھنگ سے ایک صاحب نے رابطہ کیا بتانے لگے پانچ ایکڑ کا مالک تھا سب بیچ کر شوگر کے علاج پہ خرچ کر چکا ھون اس وقت تیس ھزار روپیہ ماھانہ میرے شوگر کے علاج پہ خرچہ ھو رھا ھے اب صورت حال پہ ھے کہ آج گھر مین میرے بچون کے لئے کھانے کو بھی کچھ نہین ھے ایک دن کا فاقہ ھے جس کی مین نے باقائدہ ایک دوست کی معرفت تحقیق کرائی گھنٹہ بعد میرے دوست نے بتایا آپ نے سچ سنا اور مین اس کی مدد کر آیا ھون ایک اور جھنگ سے ھی صاحب نے رابطہ کیا وہ کہنے لگے بڑے رئیس باب کا بیٹا ھون اب صرف ایک رائس مل وہ بھی بند پڑی ھے بچی ھے وہ بھی کل کلان کو بک جاۓ گی اسی شوگر کو لے کر وہ صاحب بھی بیٹھے تھے وہ شخص اتنا مجبور تھا کہنے لگا میری شوگر ٹھیک کر دین اور تو کچھ میرے پاس نہین مین آپ کے پاس رہ پڑتا ھون آپ کا شاگرد بن جاتا ھون آپ کی خدمت کرتا رھون گا یہ شخص ھمارے گروپ کے ایک حکیم صاحب کا دوست ھے اب مجھے دل پہ ھاتھ رکھ کر اللہ تعالی کو حاضر ناضر سمجھ کے دل سے فیصلہ کر کے بتائین کیا ھمین ایسے لوگون کی مدد نہین کرنی چاھیے کیا سوچ رھا ھون گا ان کا دماغ,,, کیا معاشرے مین ایسے ھزارون لوگ نہین مین نے تو صرف ایک شہر کے بتاۓ ھین ,,,,  اب بتائین مجھے اعتراض کرنے والے کیا کرنا چاھیے

No comments:

Post a Comment