Saturday, June 30, 2018

موٹاپا ختم کرنے کی منفرد دوا

.. مطب کامل ........
.... موٹاپا ختم کرنے کی منفرد دوا.....
یہ دو دن پہلے بھی کسی نے کمنٹس مین موٹاپا دور کرنے کی دوا پوچھ رکھی تھی
اب ھر گروپ ممبر ایک بہت بڑی غلطی کرتے ھین مہربانی فرما کر اس عادت کو چھوڑ دین مین سینکڑون کے حساب سے پوسٹین لکھ چکا ھون پھر بھی مجھے یاد رھتا ھے کہ مین کس کس مرض پہ پوسٹ لکھ چکا ھون پرانے ممبر بھی بعض اوقات یہ سوال کردہتے ھین کہ اس مرض پہ لکھین جب کہتا ھون لکھ چکا ھون تو اگلا مطالبہ یہ ھوتا ھے لنک بھیجین خود سے سرچ کرنے سے معذور ھوتے ھین یا تو میرا خیال ھے سرچ کرنے کا ھی پتہ نہین ھوتا اب اس بارے مین سرمد صاحب سے کہون گا کہ وہ سرچ کرنے کا ایک دفعہ تفصیلی سب کو بتا دین مجھے تو یہی آسان لگتا ھے میری پوسٹ کی میری ھی تصویر پہ کلک کرین تو سب پوسٹین تاریخ کے حساب سے سامنے آجائین گی اب ھر نیا آنے والا ممبر پہلے ان پوسٹون کا مطالعہ کر لیا کرین اگر آپ کا مطلوبہ مرض کی پوسٹ پہلے سے موجود ھے تو اسے پڑھ کر عمل کرلیا کرین کچھ ممبر بہت ھی لاڈلے ھوتے ھین ان کا پھر بھی مطالبہ ھوتا ھے نہین جی لنک آپ خود ھی بھیجین اب ان کا حل مین ضرور کر لیتا ھون ان کو گود لے لیتا ھون
ناسازی طبع کے باعث تحقیقی کام سے ھاتھ اٹھا رکھا ھے
موٹاپا پہ بہت تفصیلی مضمون پہلے لکھ چکا ھون اس رم جھم کے موسم مین آپ کو موٹاپا پہ جو دوا بتانے لگا ھون بے شک تجارتی بنیادون پہ بنائین رزلٹ بھی شاندار ملے گا
فلفل سیاہ .. کچلہ مدبر ...اجوائن دیسی ... افسنتین ھر ایک دس گرام مصبر بیس گرام پیس کر بڑے سائز کے کیپسول بھر لین ایک کیپسول دو تا تین وقت ھمراہ پانی یا دودھ دے لین جسم سے فاسد مادون کو خارج کرکے موٹاپا اور خاص کر پیٹ کی چربی تحلیل کرکے پیٹ ساتھ لگا دیتی ھے اب اس نسخہ مین کچلہ مدبر کسی قریبی قابل حکیم سے کروا لین خود سے تیار نہ کرین

No comments:

Post a Comment